Tuesday, July 30, 2019

Заважати. disturb, prevent from, interrupt, hamper.


 

1) Заважати = турбувати=to disturb
Не заважайте мені. Я зайнятий. Я роблю домашнє завдання з англійської.
Не заважайте водію. Він веде автобус.

2) Заважати = не давати робити щось.=to prevent somebody from doing something.

Ми повинні  не дати  йому зробити це.
Вони повинні не дати  їм отримати креслення нового пристрою.
Ви можете перешкодити йому правильно написати контрольну (тест).
США хочуть завадити Ірану створити атомну зброю.
Погана погода не дала їм піднятися на Говерлу.

3) Заважати = переривати=to interrupt.

Не заважайте мені (не переривайте мене). Я готуюся до завтрашнього іспиту.
Не заважай мені. Я веду урок.

A friend is calling on the phone.
-Привіт. Я не заважаю?  Що робиш?
-Привіт, ні ти не заважаешь, я зараз нічого не роблю.

Не заважайте дітям!  Вони пишуть тест.

4) Заважати = створювати перешкоди=to hamper, to impede.


Exercise. 

Погана погода завадила нам піднятися на Говерлу.  Шум заважає мені сконцентруватися на роботі. Війна в Україні заважає економічному зростанню. Обмаль часу( the lack of time) завадила нам оглянути усі цікаві місця у Лондоні.   Мої колеги заважають мені працювати:  вони постійно розмовляють і постійно слухають радіо.  Відсутність грошей не завадила йому поступити в Університет. Будь ласка, не заважайте мені. Я маю закінчити роботу до вечора. 


-Розкажи мені у чому справа. Що заважає тобі мати відмінні оцінки з англійської?
-Справа у тому що хлопці у нашому класі сказали мені що якщо я буду "вимахуватися"( to show off) на уроках, то вони мене поб'ють. 
-Ясно. Не бійся. Я поговорю з ними. Вони перестанують тобі заважати. 


-Олег сказав мені щоб я не заважав йому. Справа у тому що він готується до екзамену
-Добре, давайте не будемо заважати йому. Ми поговоримо з ним завтра після іспиту. Він розповість нам як він склав цей іспит. 
-Домовилися.