Tuesday, July 23, 2019

Справи. Things, business,situation, affairs, case


1) Як справи?=How are you?
-Привіт як справи?
-Справи в порядку.  А у тебе як справи?
-Я в порядку.

2) Справи = things, situation.

-Як справи на роботі?
-Справи не дуже.  Наш відділ мають закрити через місяць
-Таак ... погані справи.


-Як справи в Україні
-Справи в нашій країні –непогані. Економіка розвивається, експорт зростає.

Як справи у Львові з транспортом?
Ситуація з транспортом покращується але вона все ще не є ідеальна.


3) Справа=річ

-Привіт. Ти можеш прийти завтра на мій день народження?
-Знаєш, річ у тому що  я завтра зайнятий і не можу прийти..подзвоню тобі по телефону.

-Ви можете подвитися за моєю собакою?
-Річ у тому що ми їдемо на море і повернемося тільки за тиждень


( з серіалу  «Друзі») .. Росс:  Річ у тому що ми з Рейчел зустрічаємося. …І ти можеш нам усе зіпсувати.


4) Справи = business
Він поїхав у справах.

Це мій діловий партнер. Ми зробили з ним серйозні справи в Києві кілька років тому.

Треба швиденько провернути цю справу.

Це не твоя справа!
Це моя справа!

Це нічия справа (це нікого не стосується!)
Не лізь не у свою справу//Не пхай носа не у свою справу.


5) Справи = affairs.
Міністерство закордонних справ України.
Міністерство внутрішніх справ України


6) Кримінальна справа=criminal case.
Я беруть участь у кримінальній справі як свідок,  а Андрій як обвинувачений.